Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Pożegnałem demona, anioła nie będzie - Kiełbasiński Maciej, Klepacka-Gryz Ewa



Kup teraz

Spotkaliśmy się po 30 latach. Z ciekawości, by powspominać `stare, dobre czasy`, postawić kropkę po ostatnim zdaniu... i napisaliśmy książkę.

- Dla mnie, niepijącego alkoholika, to była doskonała okazja do rozliczenia się z przeszłością, Przeżycia na nowo początków mojego trzeźwienia. Sprawdzenia, w którym miejscu na mapie życia znajduję się dziś.
- Ja, psycholog, cierpliwa słuchaczka ludzkich opowieści, podążałam za Maćkiem, krok po kroku, przy okazji odkrywając w sobie pokłady nieznanych mi dotąd emocji, pragnień, urazów z przeszłości, zadziwień.

W dniu, w którym uwalniasz się od obsesji picia, żegnasz swojego Demona. A potem, każdego dnia odkrywasz, że Anioła nie będzie. Abstynencja to nie powód do oklasków, ani fanfar. To twój wybór. Świat bez wódki to: radości, sukcesy, prawdziwe relacje z ludźmi, ale też: smutki, porażki i problemy. Bo tak wygląda codzienne życie.
Maciej Kiełbasiński
Ewa Klepacka-Gryz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz