Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Stokrotka Jan Paweł Krasnodębski




Kup teraz

Przejmujące wyznanie dziewczyny-narkomanki, która stopniowo pogrąża się w nałogu, walczy z nim, łudzi się, że potrafi się wyrwać i znów pogrąża się w otchłani. Stokrotka to bardzo ważna z powodów społecznych i niezwykle udana pod względem artystycznym powieść.

Byłam narkomanką, odtruli mnie, powiedzieli, że wyleczyli i że miałam wielkie szczęście, że nie złapałam hifa. Coś mi się jeszcze musi wyrównać w mózgu i biorę jakieś przeklęte neuroleptyki. Wiesz, chyba powoli zbieram się do kupy. Chociaż smutek, smutek, smute k. I tyle śmierci...
Przejmujące wyznanie dziewczyny, narkomanki, która stopniowo pogrąża się w nałogu, walczy z nim, łudzi s ię, że potrafi samodzielnie się z niego wyrwać, i znów pogrąża się w otchłani.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz