Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Jaką naukę wyciągamy z problemów?

Krok IV
Zrobiliśmy gruntowny i odważny obrachunek moralny

Tradycja IV
 Każda grupa powinna być niezależna we wszystkich sprawach, z wyjątkiem tych, które dotyczą innych grup lub AA jak całości.

Nie sądzę, by chodziło tu o szczęście czy nieszczęście. Jak mierzymy się z problemami, w obliczu których stajemy? Jaką wyciągamy z nich naukę i pożytek i jak przekazujemy je innym, o ile są tej wiedzy ciekawi?
JAK TO WIDZI BILL, STR.306

 - Czy potrafię uczyć się na swoich błędach, czy nadal popełniam te same błędy?
 - Czy w poszukiwaniu „szczęścia” wciąż zmieniałem pracę, żeniłem się i rozwodziłem, przeprowadzałem się z miejsca na miejsce i zaciągałem długi emocjonalne, materialne czy duchowe?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz