Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Zagadka, która działa


Być może da się znaleźć wyjaśnienie doświadczeń duchowych takich, jak
nasze, wszakże ja sam często próbowałem wyjaśnić własne, ale udało mi
się zaledwie opowiedzieć jak to się stało. Wiem, jak to odczułem i
jakie to przyniosło rezultaty, jednak teraz widzę, że nigdy w pełni
nie zrozumiem związanych z nim, głębiej ukrytych "dlaczego" i "jak".
JAK TO WIDZI BILL, STR. 313

Podczas pewnego otwartego mityngu AA doznałem głębokiego przeżycia
duchowego, które sprawiło, że wreszcie wyrzuciłem z siebie tę
"tajemnicę": "Jestem alkoholikiem!" Od tamtego dnia nie miałem
alkoholu w ustach. Mógłbym powtórzyć wam słowa, które usłyszałem tuż
przed wstąpieniem do AA, i opowiedzieć, jak wielkie wywarły na mnie
wrażenie - jednak dlaczego stało się tak a nie inaczej, nie potrafię
wytłumaczyć. Wierzę, że jakaś Siła Większa niż ja sam wybrała mnie
abym zdrowiał - ale nie wiem, czemu. Staram się nie martwic tym, czego
jeszcze nie wiem, ani zbytnio się nad tym nie zastanawiać; zamiast
tego ufam, że jeśli będę dalej pracował nad Dwunastoma Krokami,
stosował zasady AA w codziennym życiu i dzielił się historią mojego
życia, to będę pomalutku prowadzony ku głębokiej i dojrzałej
duchowości, dzięki której coś więcej zostanie mi wyjawione. A na razie
cieszę się darem, jakim jest dla mnie zaufanie do Boga, praca nad
Krokami i pomaganie innym.
CODZIENNE REFLEKSJE, STR. 288



Nie wiem jak to działa... ale działa.
Przyszedłem, nie piję i żyję.

Lapet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz