Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy stosując Program 12 Kroków powróciłam/powróciłem do zdrowia?




- tak, wiara w Siłę Wyższą przywróciła mi zdrowie

- zaufanie Bogu (jakkolwiek Go pojmuję) i uporządkowanie własnego życia, to warunki zdrowienia z alkoholizmu

- badanie samego siebie, modlitwa i medytacja, odpowiedzialność i gotowość do zmian dają zadowolenie i radość

- planuję nie pić 24 godziny, poza tym funkcjonuję normalnie

- powierzenie Bogu i zwrócenie się do Niego w pokorze, aby usunął moje braki, spowodowały moją przemianę wewnętrzną

- z pomocą Boga zacząłem odróżniać chore myślenie od zdrowego, dobro od zła, odbudowywać kontakt ze światem zewnętrznym, moje życie w sferze moralnej, umysłowej i duchowej zostało uzdrowione

- największym szczęściem jest to, że Bóg uwolnił mnie od obsesji picia, a największym darem, jest dla mnie życie i zdrowie, jakie realizując kroki 1-9 odzyskałem



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz