Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Uzależnienie i łaska Gerald G. May


Kup teraz

Książka ta proponuje inspirującą i pełną nadziei wizję dla wszystkich, którzy chcą zgłębić tajemnice tego, kim są naprawdę. Uzależnienie i łaska jest subtelną, dojrzałą i mądrą refleksją na temat uzależnień, a zarazem pełnym wrażliwości i nadziei przewodnikiem pomagającym człowiekowi otworzyć się na działanie łaski i wypełnienie nią zamiast uzależnieniem do własnej pustki.

Gerald G. May ( dr nauk medycznych, psychiatra) w swojej książce " Uzależnienie i Łaska' pisze:
Potem zostałem dyrektorem środowiskowej poradni odwykowej. Z całą energią......zacząłem stosować do leczenia uzależnień najlepsze znane mi metody psychiatryczne. Wszystkie okazały się bezskuteczne. Potrafiłem pomagać ludziom, rozwiązywać ich problemy emocjonalne....., ale wszyscy nadal pozostawali uzależnieni od śrdków chemicznych.
I wtedy pewnego dnia, przypadkiem poznałem na jakiejś konferencji znachorkę. Nie wierzyłem w leczenie oparte na wierze.......powiedziała : nawet swego psa bym do ciebie nie przyprowadziła, bo myslisz, że to ty masz uzdrawiać.
...w tym samym czasie rozpocząłem niewielkie prywatne badania naukowe. Wybrałem kilka osób, które jak mi się wydawało, poradziły sobie z uzależnieniem od alkoholu i narkotyków; pytałem ich, co im pomogło w tak niezwykłej przemianie życia. Wszyscy powoływali się na pewien rodzaj duchowego doświadczenia. Owszem, wyrażali uznanie dla pomocy profesjonalnej, ale nie ukrywali, że nie była ona bynajmniej żródłem ich wyzdrowienia. Upatrywali go raczej w czymś duchowym"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz