Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Bez rozckliwiania się nad własną winą


Dzień, po dniu próbujemy chociaż odrobinę przybliżyć się do Bożej doskonałości. A zatem nie ma powodu płaczliwie się skarżyć ani obwiniać...
Jak to widzi Bill str-15

Gdy odkryłem, że w Dwunastu Krokach AA nie ma ani jednego zakazu, byłem naprawdę poruszony - gdyż odkrycie to otworzyło przed mną olbrzymie wrota. I dopiero wtedy uświadomiłem sobie, czym jest dla mnie AA:
- AA nie jest programem nakazów, tylko programem zaleceń;
- W AA nie panuje zaostrzony rygor, tylko wolność;
- AA nie zachęca do płakania nad naszymi wadami i błędami, tylko do pracy nad usunięciem i naprawieniem ich;
- AA nie stanowi kary, tylko wybawienie;
- AA nie woła: "Biada mi !" za wszystkie moje grzechy - dawne i obecne;
- AA woła: "Chwała niech będzie Bogu" za postępy, które dziś czynię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz