Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Las i drzewa


.... w samotnych rozmyślaniach możemy ulec tendencji do samousprawiedliwień się i pobożnych życzeń. Rozmowa z drugim człowiekiem ma tę zaletę, że możemy usłyszeć bezpośrednio od niego uwagi na temat naszej sytuacji....
DWANAŚCIE KROKÓW I DWANAŚCIE TRADYCJI, str. 61

Nie zliczę, ileż to razy wpadałem w złość i frustrację, wykrzykując: " Nie widzę lasu spoza drzew!" W końcu zdałem sobie sprawę, że w takich stanach potrzebuję kogoś, kto pomógłby mi oddzielić cały las od poszczególnych drzew; kto mógłby mi zasugerować jakieś lepsze rozwiązanie; kto towarzyszyłby mi w ugaszaniu pożaru; kto pozwoliłby mi uniknąć raf i pułapek.
Gdy jestem w lesie, proszę Boga, by użyczył mi odwagi potrzebnej do rozmowy z którymś z uczestników AA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz