Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czym dla mnie jest Siła Wieksza ode mnie .?

Krok drugi
"Uwierzyliśmy że, Siła Większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie."

Tradycja Druga
"Jedynym i najwyższym autorytetem w naszej Wspólnocie jest miłujący Bóg, jakkolwiek może się on wyrażać w sumieniu każdej grupy. Nasi przewodnicy są tylko zaufanymi sługami, oni nami nie rządzą.

"Drugi Krok stopniowo i niepostrzeżenie zaczną towarzyszyć mi w życiu. Trudno mi powiedzieć, przy jakiej okazji i którego dnia uwierzyłem w Siłę Wyższą ode mnie, ale z całą pewnością mam te wiarę dzisiaj.
12/12 str29

 - Czy tak od razu uwierzyłem w Siłę Wiekszą???
   Czym dla mnie jest Siła Większa ode mnie .?
   Co daje mi wiara?

 - Czy mam Autorytety?
    Kim są?</div>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz