Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy potrafię przyznać, że nie mam racji?

Krok drugi
"Uwierzyliśmy że ,Siła Większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie."

Tradycja Druga
"Jedynym i najwyższym autorytetem w naszej Wspólnocie jest miłujący Bóg, jakkolwiek może się on wyrażać w sumieniu każdej grupy. Nasi przewodnicy są tylko zaufanymi sługami, oni nami nie rządzą"

"Głęboko wierze zarówno w sens przewodnictwa duchowego, jak i modlitwy. Jestem jednak na tyle świadomy - i mam nadzieję, wystarczająco pokorny - by zrozumieć, że moje własne przewodnictwo dalekie jest od nieomylności"
Jak to widzi Bill "list ,1950" str.38

- Jakie ponosiłem i ponoszę konsekwencje swoich własnych pomysłów na trzeźwienie? np.(czy padam "ofiarą własnych pomysłów")
- Czy potrafię przyznać, że nie mam racji? np.(jeśli jej nie mam, a wydawało mi sie że mam)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz