Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Wiara i siła wyższa

Krok drugi:
"Uwierzyliśmy że, Siła Większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie".

Tradycja Druga:
"Jedynym i najwyższym autorytetem w naszej Wspólnocie jest miłujący Bóg, jakkolwiek może się on wyrażać w sumieniu każdej grupy. Nasi przewodnicy są tylko zaufanymi sługami, oni nami nie rządzą"

"Wiara, którą przekazali mi rodzice, była wiarą w ludzi: i zaszczepili mi ją zarówno kochając mnie, jak i szanując jako niepowtarzalną jednostkę, mająca do dokonywania swoich własnych wyborów"
Uwierzyliśmy 119-120

- Jaka było moja wiara kiedyś, a jak jest dzisiaj?(skąd się bierze(wzięła) moja wiara, jaka jest, w co wierzę itd.)
- Jak korzystam ze swojej wolności, do dokonywania wyborów?

"Wspomniana w Kroku Drugim "Siła większa od nas samych" oznaczała dla mnie AA, ale nie tylko w postaci uczestników, z którymi się zetknęłam. Oznaczała nas wszystkich, wszędzie nawzajem się o siebie troszczących, i przez to budujących zasoby duchowe znacznie bogatsze niż te, których mogło by dostarczyć którekolwiek z nas z osobna"
Uwierzyliśmy str 121

- Czy wiem, czuje że, wspólnota AA ,to nie tylko miting?(Czym dla mnie jest wspólnota dziś?)
- Czy wierze w bezinteresowne pomaganie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz