Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy szukam podobieństw, czy różnic?

Krok drugi:
"Uwierzyliśmy że, Siła Większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie."

Tradycja Druga:
"Jedynym i najwyższym autorytetem w naszej Wspólnocie jest miłujący Bóg, jakkolwiek może się on wyrażać w sumieniu każdej grupy. Nasi przewodnicy są tylko zaufanymi sługami, oni nami nie rządzą".

"Pierwsza kobieta osiągnęła trwałą trzeźwość w AA dopiero po czterech bitych latach. Podobnie jak ci uczestnicy którzy mieli "podwyższone dno", również kobiety twierdziły że są "inne"...Kloszard z rynsztoka twierdził że jest "inny" ...Za innych uważali się też artyści, naukowcy, wszyscy zarówno bogaci i biedni, pobożni i bezbożni, Indianie, Eskimosi, weterani wojenni i więźniowie..."
Jak to widzi Bill str24

- Tylko ja wiem co jest dla mnie najlepsze? (czy bezdyskusyjnie potrafię zastosować się, do wskazówek przyjaciół, sponsora?)
- Uważam (uważałem) że to ja mam największe problemy.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz