Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy pokazuję sobą to, do czego przekonuje innych?

Krok drugi:
"Uwierzyliśmy że, Siła Większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie."

Tradycja Druga:
"Jedynym i najwyższym autorytetem w naszej Wspólnocie jest miłujący Bóg, jakkolwiek może się on wyrażać w sumieniu każdej grupy. Nasi przewodnicy są tylko zaufanymi sługami, oni nami nie rządzą"

"...Zacząłem ich podziwiać, a nawet darzyć sympatia i - niejako wbrew własnej woli - cieszyć się "ich towarzystwem i tym jacy są. Sposób w jaki "oni" stosowali Program w swoim codziennym życiu nie ograniczając się jedynie do wypowiedzi na mitingach - pozytywnie przyciągną moją uwagę, tak że zapragnąłem osiągnąć to co oni już zapragnęli..."

- Czy dziś, wiem po "czyjej", "jakiej" jestem stronie?(czy zdaje sobie sprawę kim jestem i co muszę robić?)
- Czy moja rodzina, bliscy, przyjaciele cieszą się dzisiaj tym, że mają mnie trzeźwego(ą)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz