Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy życie stało się piękne?

Krok drugi:
"Uwierzyliśmy że, Siła Większa od nas samych może przywrócić nam zdrowie."

Tradycja Druga:
"Jedynym i najwyższym autorytetem w naszej Wspólnocie jest miłujący Bóg, jakkolwiek może się on wyrażać w sumieniu każdej grupy. Nasi przewodnicy są tylko zaufanymi sługami, oni nami nie rządzą."

"....Uświadomiłem sobie, że za sprawą picia skazałem siebie na przeżycie wszystkich możliwych koszmarów..."
Codzienne refleksje str.53

- Czy po zaprzestaniu picia koszmar zniknął? (czy życie nagle stało się piękne?)

"Nawet gdy odcinamy się od nałogu spokój i radość wciąż nam umykają"
The Best Of Bill

- Czy sam byłem w stanie uwolnić się z więzów alkoholu, i siebie samego?
- Czy jestem świadomy tego, że sam sobie jestem (byłem) zagrożeniem?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz