Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy ja jestem chory na alkoholizm

Krok Pierwszy:
"Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu, ze przestaliśmy kierować własnym życiem"

Tradycja Pierwsza:

"Nasze wspólne dobro powinno być najważniejsze, wyzdrowienie każdego z nas zależy bowiem od jedności Anonimowych Alkoholików"

"Patrząc wstecz na nasze własne pijackie życiorysy, mogliśmy wskazać, że już na wiele lat przed tym, nim zdaliśmy sobie sprawę z utraty kontroli, nasze picie straciło charakter zwyczajnego nawyku; że było początkiem fatalnego postępującego uzależnienia od alkoholu.”
Dwanaście Kroków i Dwanaście Tradycji Str.25

- W jaki sposób radziłem sobie z uczuciami(od dobrych do złych) w okresie gdy piłem, a jak teraz gdy jestem na programie AA?
- Co znaczą dziś dla mnie słowa "KONTROLA NAD SWOIM ŻYCIEM I UCZUCIAMI”? Czy oby to ja je kontroluję? A może to "Bóg”?
- Kto to jest "Prawdziwy Alkoholik”? Czy ja jestem chory na alkoholizm a może to tylko było nadużywanie? Jak to było-jest u mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz