Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy najpierw myślę a potem działam?

Krok Pierwszy:
"Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu, ze przestaliśmy kierować własnym życiem"

Tradycja Pierwsza:
"Nasze wspólne dobro powinno być najważniejsze, wyzdrowienie każdego z nas zależy bowiem od jedności Anonimowych Alkoholików"

"Jeśli w ciągu dnia poczujemy zdenerwowanie ogarną nas wątpliwości, przerwijmy na chwilę nasze zajęcia. Prośmy o właściwą myśl lub kierunek działania.”
Anonimowi Alkoholicy Str.75-76

- Czym dla mnie była pokora kiedyś gdy piłem a czym teraz gdy wracam do zdrowia?
- Czy najpierw myślę i potem działam czy nadal od razu reaguje na impuls?
- Jakie i jak duże konsekwencje ponosiłem-ponoszę nadal ulegając własnej samowoli.?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz