Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Moje dno

Krok Pierwszy:
"Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu, ze przestaliśmy kierować własnym życiem"

Tradycja Pierwsza:
"Nasze wspólne dobro powinno być najważniejsze, wyzdrowienie każdego z nas zależy bowiem od jedności Anonimowych Alkoholików"

,,Alkoholik nie wyobraża sobie życia bez alkoholu. Pewnego dnia nie będzie umiał wyobrazić sobie życia ani z alkoholem ani bez niego. Wtedy dopiero , jak mało kto, pozna co to jest samotność. Wówczas uświadomi sobie , że znalazł się na skraju przepaści. Będzie życzył sobie już tylko śmierci.”
Anonimowi Alkoholicy str. 132-133

- Jak rozumiem i czy utożsamiam(miałem) się ze słowami?
,,jeśli się nie napiję , to umrę”
,,jeśli będę dalej pił, to alkohol mnie zabije”
- Czym dla mnie było osiągnięcie(dojście do) ,,MOJEGO DNA MORALNEGO, FIZYCZNEGO, PSYCHICZNEGO ITP.” i jaki to miło wpływ na moje życie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz