Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy każdy musi sięgnąć dna?

Krok Pierwszy:
"Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu, ze przestaliśmy kierować własnym życiem"

Tradycja Pierwsza:
"Nasze wspólne dobro powinno być najważniejsze, wyzdrowienie każdego z nas zależy bowiem od jedności Anonimowych Alkoholików"

,,Dlaczego obstajemy przy , tym że każdy AA musi wpierw dosięgnąć swojego dna ?
Po prostu dlatego , że mało kto zechce szczerze realizować program AA , dopóki nie stoczy się na dno.
Stosowanie pozostałych Jedenastu Kroków AA oznacza przyjęcie takich postaw i zachowań , których prawie żaden nadal pijący alkoholik nie dopuści nawet do swoich myśli.
Dwanaście Kroków i Dwanaście Tradycji. Str.26

- Co rozumiem jako "moje dno” i jakie formy dna osiągnąłem jak alkoholik pijący i abstynent?
- Czy każdy musi sięgnąć dna żeby zacząć stosować Program AA w codziennym życiu?
- Czy uczęszczając na AA uważałem że "tylko moje dno = prawdziwy alkoholik”? że tylko ja wiem wszystko najlepiej?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz