Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Czy stwórca jest mi potrzenby?

Krok Pierwszy:
"Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu, ze przestaliśmy kierować własnym życiem"

Tradycja Pierwsza:
"Nasze wspólne dobro powinno być najważniejsze, wyzdrowienie każdego z nas zależy bowiem od jedności Anonimowych Alkoholików"

,,Centralnym wektorem naszego obecnego nastawienia jest absolutna pewność, że Stwórca wstąpił do naszych serc i naszego życia w sposób zaiste cudowny.
On to zapoczątkował osiągnięcie przez nas tego, czego nigdy nie osiągnęliśmy sami.”
Anonimowi Alkoholicy ,Str 21

- Czy zdarza mi się myśleć, że właściwie to moje picie nie było aż tak problematyczne, że żona, mąż, szef, czy ktoś, kto namawiał mnie na leczenie, przesadził wysyłając mnie do poradni, albo na mityng AA? Czy na pewno jestem alkoholikiem?
- Czy wydaje mi się, mam nadzieje, że teraz, po tylu przykrych przejściach, wiedziałbym już chyba, jak pić bezproblemowo tak, żeby nie stwarzać kłopotów sobie i nie drażnić rodziny, szefa?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz