Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Modlitwa trzeciego kroku


W książce Anonimowi Alkoholicy str.54 w rozdziale piątym
pt. "Jak to działa" jest "Modlitwa Trzeciego Kroku".
Jest ona rzadko odmawiana i wspominana przez wyznawców PROGRAMU

Podaje troche inną wersje:

Boże, ofiaruję Tobie siebie samego,
abyś budował mnie i czynił ze mna co chcesz.
Uwolnij mnie od więzów mojego "ego",
abym lepiej mógł wypełniać Twoją wolę,
zabierz ode mnie trudności, aby zwycięstwo
nad nimi mogło być świadectwem dla tych,
którym mógłbym pomóc przez Twoją moc,
Twoją miłość i Twój sposób życia.
Obym pełnił Twoją wolę.



pobierz Modlitwa trzeciego kroku .pdf




dodajdo.com

1 komentarz:

  1. G...o mnie
    obchodzi jak kto pojmuje Boga...
    Mnie interesuje jak inni alkoholicy układają swoje na Nim relacje...
    Ani na jotę nie przybliża mnie do "zrobienia" III Kroku wymiana opisów
    dotyczących indywidualnych wizji Stwórcy..
    Niech sobie pozostaną indywidualnymi - a mnie nic do tego, do kogo kto się
    modli....
    Bardziej chciałabym wiedzieć - o co się modli, jak to robi i co mu z tego
    wychodzi....

    OdpowiedzUsuń