Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Życie duchowe


"Zadośćuczyniliśmy osobiście wszystkim, wobec których było to możliwe, z wyjątkiem tych przypadków gdy zraniłoby to ich lub innych"



"Życie duchowe to nie teoria; przynosi efekty, jeżeli naprawdę się nim żyje."

Codzienne Refleksje na 3 września



- Cóż to jest życie duchowe?

- Czy ma związek z religią?

- Czy przynosi efekty?

- Jakie?

1 komentarz:

  1. coś, co sprawia, że mogę patrzeć sobie w oczy, czuć, że nawet jeśli wychodzi mi różnie, to jestem w porządku, wobec siebie i innych. Coś, co nadaje mi kierunek, gdy wpadam na rafę (a na co dzień po prostu mnie prowadzi, zwyczajnie). Coś, do czego mogę się odwołać, gdy mi się świat kończy.

    OdpowiedzUsuń