Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Niepicie tylko dla siebie jest objawem egoizmu


Człowiek, który uważa, iż tylko wystarczy nie pić, nie przemyślał wszystkiego.
Sama trzeźwość fizyczna nie wystarczy tym, którzy mnie otaczają - rozumiem bowiem, że
tego daru mam używać do budowy nowego życia dla mojej rodziny i wszystkich, których kocham. Równie ważne jest, abym był dostępny dla tych, którzy pragną aowskiej drogi życia. Nie pije nie tylko dla siebie ale też dla żony i osób mnie otaczających, niech oni także korzystają z tych pożytków. Niepicie tylko dla siebie jest objawem egoizmu, czyli tego co doprowadziło mnie do mojej choroby nazwanej alkoholizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz