Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Zmienić swoje życie


Po ostatnich badaniach wyszło, że póki co jestem zdrowy. Nie mogę dać świadectwa walki z chorobą nowotworową, ale chciałbym poruszyć kwestię profilaktyki, o której póki co mówi się niewiele, albo bardzo wybiórczo czyli źle.

Jako niepijący alkoholik wiem z autopsji, że proces zdrowienia z równie śmiertelnej choroby (duszy, ciała i umysłu) jaką jest alkoholizm także wymagał całkowitej zmiany dotychczasowego stylu w każdej sferze mojego życia. Oczywiście nic się nie dzieje z dnia na dzień, ale bardzo ważna jest świadomość potrzeby zmian bo to z niej bierze się nasza gotowość do stopniowego wprowadzania tych zmian w życie.

Naszą świadomość potrzeby zmian najczęściej pobudza drugi człowiek swoim wiarygodnym świadectwem ze swojego życia, moją świadomość w kwestii alkoholizmu poruszył drugi niepijący alkoholik, a w kwestii nowotworów autor w/w książki.

Jestem w posiadaniu książki Normana V.Peale „Moc Pozytywnego Myślenia" i po pierwszym przeczytaniu tej niesamowitej książki i mogę dać świadectwo, że zostałem przez autora pobudzony do dalszych zmian w mojej psychice, do szukania Boga i czerpania z Jego Mocy w moim codziennym życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz