Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Moc pozytywnego myślenia, Norman V. Peale





Kup teraz

Książka ma dopomóc ludziom odnaleźć sens życia, sprawić by dane im było spędzać je godnie, szczęśliwie, nie trwoniąc danego im czasu. W książce można znaleźć porady i podpowiedzi: Jak przestać się zamartwiać, Co zrobić aby ludzie Cię szanowali i po prostu lubili, Jak uwierzyć w siebie.

"Dotąd całkiem dobrze radziłam sobie w życiu. Prawdopodobnie, mogłam radzić sobie lepiej, gdybym wcześniej przeczytała tę książkę. Nie jest to książka tylko dla "nieudaczników". Każdy znajdzie w niej coś dla siebie. "Zaraża" optymizmem! Inaczej patrzę teraz na świat. Serdecznie polecam wszystkim."

"Naprawdę polecam tę książkę osobom, które nie radzą sobie w życiu. Mnie kiedyś bardzo pomogła i dzięki niej stanęłam na nogi. Myślałam , że nie ma dla mnie ratunku ... Ratunkiem okazała się ta książka. Na pewno nie pożałujesz, jeśli ją kupisz"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz