Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Mam świadomość że zło które wyrządzam (wyrządzałem) pochodzi wyłącznie ode mnie?

"Prowadziliśmy nadal, obrachunek moralny, z miejsca przyznając się do popełnianych błędów"

"Kierowaliśmy się kompletną uczciwością wobec siebie samych. Kiedy ukończyliśmy skrupulatnie naszą listę, przyjrzeliśmy się uważnie. Okazało się ,że z naszego dotychczasowego punktu widzenia, inni ludzie bardzo często nie mieli racji. Dochodziliśmy do wniosku, że to inni wyrządzali nam krzywdy"
Anonimowi Alkoholicy str 55

- Na dzień dzisiejszy rozliczam siebie ze swoich" występków", czy innych?
- Mam świadomość że zło które wyrządzam (wyrządzałem) pochodzi wyłącznie ode mnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz