Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Dupościsk


''Dupościsk to taka jednostka chorobowa, która charakteryzuje się
przesadnym i ciągłym uważaniem na to, co sobie ktoś o nas pomyśli i
żeby, nie daj boże, nie pomyślał źle. To bezustanna samokontrola, czy
aby na pewno w oczach innych zostaniemy uznani za NORMALNYCH''
Dupościsk jest dobry na krótką metę ale w wyjściu z nałogu muszę
rozpocząć powolne naprawienie wszystkich sfer życia a nie czekać
tylko ,aż abstynencja sama sobie to ogarnie. Samo niepicie to pryszcz
trudniej jest żyć nie pijąc. Przerabiałem to i przerabiam każdego
dnia ,chociaż mój perfekcjonizm domaga się radykalnych zmian.
Ciężko było mi uznać fakt ze nie jestem człowiekiem doskonałym - w pijanym
życiu byłem Bogiem i teraz też nim bywam. Zamiast zająć się sobą i
swoimi problemami bardzo często tyranizuje moich najbliższych swoim
trzeźwieniem. - to są też objawy mojego dupościsku. Tak ,że do
doskonałości jeszcze mi daleko ... i dobrze bo pewnie byłbym
już ,,Bogiem,, - Trzeźwienie to zmiany i na szczęście ja mam jeszcze
nad czym pracować - nie kierując do końca swoim życiem tym bardziej
nie pokieruję życiem innych .NADGORLIWOŚĆ czyli dopowiadanie innym co
mają robić i jak postępować mi nie służy a zajęcie się sobą i swoimi
problemami (wadami) dla mnie nie jest rzeczą łatwą .A ja idę na
łatwiznę .Chore i pijane jak najbardziej ...
Powiedzenie "Daj Czas Czasowi" oznaczało dla mnie kiedyś nic innego
jak lenistwo a teraz oznacza że to ... czas jaki mam dać innym aby
ujrzeli ,zobaczyli i uwierzyli w moje zmiany ...
Ot to taka" delikatna " zmiana mojego pkt. widzenia ...

Z Szacunkiem i Poważaniem
Alkoholik Robert.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz