Dzielimy się informacjami, doświadczeniami narosłymi wokół programu 12 Kroków i stosujących go, by wymieniać je i by dać szanse zdobycia o nich wiedzy nieuzależnionym.

Fundament trzeźwości

,,Czy naprawdę niepicie to wszystko, czego mamy się spodziewać po przebudzeniu duchowym? Nie; abstynencja to zaledwie sam początek…”
Jak to widzi Bill, STR.8

 - Jak ja  rozumiem ,,mój fundament trzeźwości”?
 - Jak budowałem-buduje mój Fundament Trzeźwości?
 - Czy mogę pozostać na etapie budowy fundamentu? Jeśli tak to dlaczego?
 - Jakie dla mnie alkoholika-człowieka(ojca, męża, przyjaciela, pracownika) ma znaczenie słów ,,nasze wspólne dobro i jedność’’ i co za tymi słowami  idzie u mnie każdego dnia? jakie konkretne działania?

Krok I
 "Przyznaliśmy, że jesteśmy bezsilni wobec alkoholu, że przestaliśmy kierować własnym życiem." 

Tradycja I
 "Każdy uczestnik AA jest tylko małą cząstką wielkiej całości. AA musi trwać nadal, bo inaczej większość z nas zginie. Toteż nasze wspólne dobro znajduje się na pierwszym miejscu. Ale dobro jednostki jest tuż za nim." (wersja dłuższa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz